خنک باش و بارانی

خرید بک لینک
چاییها چند دستهاند؛ و برای یک آدم اساسا چاییخور هر کدام لطف و صفای خودش را دارد.چاییهایی که بابا میآورد: هر لحظه که اراده کنی، آمادهاند. معمولا از تیبگ استفاده میکند. کاریست که اگر خانه باشد، یا همسفرت، حتما به عهده میگیرد. طعمش مثل روی خوش خودش، بینظیر است.چاییهای بعد هر نماز با مادر: مثل قرارداد نانوشتهای بودند که هر بار یک نفر، دم گذاشتن و خنک باش و بارانی...

ما را در سایت خنک باش و بارانی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 232 تاريخ: يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 ساعت: 12:57

دلم خواندن چند تا کتاب داستانی در مایههای «عطر سنبل، عطر کاج» میخواهد؛ هوشمندانه، خلاق، درسآموز و البته شیرین. انگار که «نیکولا کوچولو»ی بزرگسالان!

خنک باش و بارانی...

ما را در سایت خنک باش و بارانی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 192 تاريخ: يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 ساعت: 12:57

«شکلات» به کارگردانی لاسه هالستروم و محصول سال 2000، به همان شیرینی که از اسمش پیداست؛ بیقیدیِ و رهاییِ مطبوعی که در این دوران لجوجِ گذار، بیشتر نیازش داریم، به آدم القا میکند. این هم یک عقیده بعد از دیدن فیلمی خوب و هم بهانهایست برای شکستن یخِ نوشتن در وبلاگ...
خنک باش و بارانی...

ما را در سایت خنک باش و بارانی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 222 تاريخ: يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 ساعت: 12:57

«بادبادک باز» داستان عقوبت آدمها در همین دنیاست. پایانبندی آن شاهکاری لطیف و زیبا، و البته موید همین ادعاست. بادبادک باز با پس زمینهی تلخ و شیرینِ تحولات سیاسی و تاریخی کشور افغانستان، نگاه دوستانهتری را نسبت به این قوم با احساس و رنجدیدهی همسایه در من به وجود آورد.


از جناب آقای صفایی به خاطر توصیه این کتاب سپاسگزارم.

خنک باش و بارانی...

ما را در سایت خنک باش و بارانی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 156 تاريخ: يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 ساعت: 12:57

میدانم که هیچ چیز این دنیا پایدار نیست. اما حال خوب همین لحظهام را سپاس. دوام این عشق و احترام شش ساله را سپاس. نگاه مهربان دیشب روی پلهها و خواستنی که در پیاش بود، پیادهروی بیبهانه و حرفهایی که اندوهناکانه فشارشش روی ذهن تو بود و آرامشش بر دل من را با شرم سپاس. شاهبیت ناب این غزل هم؛ باران زیبای دم صبح. بوسه، بوسه.

خنک باش و بارانی...

ما را در سایت خنک باش و بارانی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 227 تاريخ: يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 ساعت: 12:57

۱. به دوستم گفتم راستش ما هم خود کتابخوانی را دوست داریم، هم از ژستش لذت میبریم! یک موسیقی لایت و دو استکان چای یا دو فنجان قهوه به علاوه حالتی خوش و متفکر در چهره و آرامشی که نتیجهٔ پرهیز از حواشی و زوائد زندگیست و گفتگویی که در ادامهٔ با هم نشستن و خواندنهایمان شکل میگیرد... این را گفتم و کتابی که قصد داشتم برایش بخرم، ورق زدم.۲. همسرم دارد مشروح مس خنک باش و بارانی...

ما را در سایت خنک باش و بارانی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 227 تاريخ: يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 ساعت: 12:57

خنک باش و بارانی...

ما را در سایت خنک باش و بارانی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 155 تاريخ: يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 ساعت: 12:57

از وسط گلآلودترین اوضاع هم میشود ماهی عاشقانه گرفت! در این اول صبحی که با نگرانی و استرس آغاز شده، من دلخوش به آنم که تو میل داری، تمام مطالبت را اول به من بگویی. حتی همین که صبح زود زنگ بزنی و بگویی ترا.مپ هم که زیر بر.جام زد!!! این که مخاطب اول تو هستم، افتخار، و باعث تسلی خاطر من است؛ در میانهی دردها حتی...

خنک باش و بارانی...

ما را در سایت خنک باش و بارانی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 142 تاريخ: يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 ساعت: 12:57

دلم برای "دزیره" معشوقهی کمتر زیبای دو مرد بزرگ تاریخ دنیا، و دورهای از تاریخ که در آن میزیسته است، تنگ خواهد شد!

خنک باش و بارانی...

ما را در سایت خنک باش و بارانی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 149 تاريخ: يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 ساعت: 12:57

صفحه بندی